Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

VMT Food Safety Event
   29/11/2018
   Flint, Coninckstraat 60, 3811WK Amersfoort

Het Food Safety Event is dé bijeenkomst waar professionals op het gebied van voedselveiligheid in de levensmiddelenketen kennis uitwisselen en netwerken.
De Stichting PAVO organiseert op dit event een middagsessie over "Ethiek en Kwaliteitsmanagement"

Klik op de titel voor meer informatie

Gehouden bijeenkomsten

TD Ronde tafel: “Productie-informatie beschikbaar stellen aan productieleiders”
   02/11/2018,
   Suiker Unie , Rustenburgstraat 2, 3297 LG Puttershoek

Thema’s die deze keer besproken worden zijn:
* Hoe kun je productieleiders meer informatie geven over actuele rendementen van productielijnen, stilstand tijden?
* Hoe kun je data ontsluiten uit een landschap van meerdere fabricaten besturingssystemen?
De bijeenkomst wordt afgesloten met een rondleiding in de fabriek.

Klik op de titel voor meer informatie

“Productie & TD verbeteren samen onderhoudsproces?”
   08/06/2018, , 09:00 - 15:30
   Bakkersland BV, Industrieterrein Panningen 126 (Limburg)

Stroom opwekken? Actieve deelnemers in de strijd om optimaal te presteren!

De bijeenkomst bij Goedhart (voorheen Bakkersland) Panningen begon met een heldere introductie van het bedrijf. Men is hier trots op wat men maakt en presteert.

Operation Excellence Coördinator Rob Muijsenberg gaf een uiteenzetting hoe het continu verbeteren een prominente plaats heeft in de dagelijkse operatie.

Steeds aangevuld door collega’s van TD over hoe zij een en ander aanpakken.
Voor meer informatie klik op de titel.

TD ronde tafel vervolg
   20/04/2018, , 09:00 - 13:00
   Vergeer Holland Reeuwijk

Op 20 april 2018 organiseert de PAVO de volgende TD Ronde tafel bijeenkomst. Deze keer zijn wij te gast bij Th. Vergeer en Zonen B.V. in Reeuwijk. Voor meer informatie klik op de titel.

Themabijeenkomst “Veilig werken, een must”
   26/01/2018, , 09:00 - 13:00
   Ardagh Glass

Op 26 januari j.l. was de Stichting Pavo te gast bij Ardagh Glass te Dongen voor een bijeenkomst met het thema “Veilig werken is een must”. De glasfabriek in Dongen is een van de grootste producenten van containerglas voor de dranken- en voedingsmiddelenindustrie in Europa. Deze fabriek produceert jaarlijks (24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar) zo'n 300.000 ton glas, omgerekend zo'n 1,2 miljard flessen en potten. Opdrachtgevers zijn, het nabij gelegen Coca Cola, Heineken, AB- Inbev, Mars Food en Kraft Heinz. Daarnaast ook voor verschillende Pavo-leden.
Ardagh heeft veiligheid op een heel hoog niveau staan maar geeft duidelijk aan dat het altijd nog beter kan en moet. De 108 productiebedrijven uit de Ardagh group worden uitgedaagd om het elke dag nog veiliger te doen en ze worden onderling via verschillende KPI’s hierop gebenchmarked.

Voor meer informatie klik op de titel.