Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

Geplande PAVO bijeenkomsten
   28/08/2020

Door de coronacrises zijn de komende PAVO bijeenkomsten geannuleerd. Zodra de situatie weer is gestabiliseerd, zullen wij onze activiteiten voor oppakken. Hierbij kunt u denken aan de bijeenkomst bij Lavans over "een leven lang ontwikkelen" en aan bijeenkomsten over Foreign Bodies, (Machine) Veiligheid, TD Ronde Tafel etc. Zodra meer bekend is, vindt u dit op onze website.
Wilt u op de hoogte worden gehouden , schrijf u dan in voor de PAVO nieuwsbrief:https://stichtingpavo.nl/index.php/nieuwsbrief

Bedrijfsbezoek Lavans personeel: " Een leven lang ontwikkelen" Uitgesteld!
   10/09/2020 , 09:15 - 13:15
    Lavans BV, Ringdijk 20, 5705 CT Helmond

De directie van Lavans heeft n.a.v. de maatregelen rond het coronavirus besloten om deze PAVO bijeenkomt op 27 maart over “Een leven lang ontwikkelen “ uit te stellen.
Zij wil de continuïteit van de dienstverlening en de belangen van hun klanten waarborgen en heeft daarom besloten om geen rondleidingen in het bedrijf te houden.
U blijft vanzelfsprekend van harte welkom en te zijner wordt u geïnformeerd over een nieuwe datum voor deze bijeenkomst.
Klik op de titel voor het programma en meer informatie.

Gehouden bijeenkomsten

Ronde Tafelsessies Productie Manager in 2020.
   12/06/2020,
   Verschillende locaties

Gezien de positieve ervaringen in 2019 wil de St PAVO in 2020 weer een nieuwe Ronde Tafel voor Productie- Managers organiseren. Voor meer informatie : klik op de titel

Evaluatie Ronde tafel voor productiemanagers
   18/12/2019,
   Verschillende locaties

De Ronde Tafel voor Productiemanagers was in 5 sessies in 2019 een succes. De deelnemers hebben dit als waardevol en nuttig voor hun functie ervaren. Voor meer informatie over hun ervaringen : klik op de titel

TD Ronde tafel: “Je operators betrekken bij onderhoud"
   08/11/2019, , 09:30 - 13:00
   Van der Kroon Food products BV, Bergen op Zoom

Het type onderhoud waarvoor gekozen wordt, is veelal afhankelijk van de processen die in het bedrijf spelen. Het spreekt voor zich dat bij grote bedrijven/multinationals met grote fabrieken en kapitaal intensieve machine parken, het onderhoud anders is ingericht dan bij kleinere MKB bedrijven die maar een aantal machines hebben draaien. Toch willen alle bedrijven betrouwbare productieprocessen! Op deze bijeenkomst zijn de organisatie en uitvoering van de 3 “onderhoudssystemen” gepresenteerd

Klik op de titel voor het programma voor een verslag van deze bijeenkomst.

PAVO sessie "Energietransitie in de praktijk" op VMT Food Technology Event
   31/10/2019,
   Miele Experience Center, Vianen

Het Food Technology Event had als thema: "De duurzame Foodfabriek" en was dé bijeenkomst waar professionals op het gebied van productie, TD en technologie kennis uitwisselen en netwerken.
De Stichting PAVO heeft op dit event een middagsessie over "Energietransitie in de praktijk" georganiseerd

Klik op de titel voor meer informatie over de presentaties van deze sessie en hoe u deze kunt bekijken.