Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

Geplande PAVO bijeenkomsten
   21/01/2022

Wij verwachten dat er in het eerste kwartaal van 2022 weer PAVO bijeenkomsten georganiseerd kunnen worden. De bijeenkomst bij Lavans over "Een leven lang ontwikkelen" van 19 november 2021 is uitgesteld naar 2022. Thema's voor andere bijeenkomsten zijn o.a. Cybersecurity, Machineveiligheid, Energiescan, TD Ronde Tafel, Werkplekopleiding, Hygienisch Ontwerp etc. Zodra hierover meer bekend is, vindt u dit op onze website.
Wilt u op de hoogte worden gehouden , schrijf u dan in voor de PAVO nieuwsbrief: https://stichtingpavo.nl/nieuwsbrief

Gehouden bijeenkomsten

Bedrijfsbezoek Lavans personeel: " Een leven lang ontwikkelen" is uitgesteld.
   19/11/2021, , 09:15 - 13:15
    Lavans BV, Ringdijk 20, 5705 CT Helmond

De directie van Lavans heeft op basis van de toenemende coronabesmettingen besloten dat de PAVO bijeenkomst over “Een leven lang ontwikkelen “ van vrijdag 19 november a.s. uitgesteld wordt.
Klik op de titel voor het programma en meer informatie.

Webinar: E-training: dé oplossing voor het trainen van medewerkers
   08/06/2021, , 15:00 - 17:00
   Online sessie

Webinar: E-training: dé oplossing voor het trainen van medewerkers” De stichting PAVO heeft samen met Bodel Academie BV een webinar over E-trainingen van medewerkers georganiseerd. In coronatijd is dit heel belangrijk maar zeker ook daarna.

Met daarbij praktische ervaringen van een voedingsmiddelenbedrijf. Gastsprekers: Madelon Hermes van Mora (Van Geloven) en Peter Santegoeds (Bodel Academie)
De presentaties van deze bijeenkomst staan voor PAVO leden in de rubriek "speciaal voor leden Heeft u interesse in de presentaties tijdens dit webinar, stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.