Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

Geen evenementen

Gehouden bijeenkomsten

Bedrijfsbezoek Lavans personeel: " Een leven lang ontwikkelen" Uitgesteld!
   23/10/2020, , 09:15 - 13:15
    Lavans BV, Ringdijk 20, 5705 CT Helmond

De directie van Lavans heeft n.a.v. de maatregelen rond het coronavirus besloten om deze PAVO bijeenkomt op 27 maart over “Een leven lang ontwikkelen “ uit te stellen.
Zij wil de continuïteit van de dienstverlening en de belangen van hun klanten waarborgen en heeft daarom besloten om geen rondleidingen in het bedrijf te houden.
U blijft vanzelfsprekend van harte welkom en te zijner wordt u geïnformeerd over een nieuwe datum voor deze bijeenkomst.
Klik op de titel voor het programma en meer informatie.

Geplande PAVO bijeenkomsten
   02/10/2020,

Door de coronacrises zijn de komende PAVO bijeenkomsten geannuleerd. Zodra de situatie weer is gestabiliseerd, zullen wij onze activiteiten voor oppakken. Hierbij kunt u denken aan de bijeenkomst bij Lavans over "een leven lang ontwikkelen" en aan bijeenkomsten over Foreign Bodies, (Machine) Veiligheid, TD Ronde Tafel etc. Zodra meer bekend is, vindt u dit op onze website.
Wilt u op de hoogte worden gehouden , schrijf u dan in voor de PAVO nieuwsbrief:https://stichtingpavo.nl/index.php/nieuwsbrief

Ronde Tafelsessies Productie Manager in 2020.
   12/06/2020,
   Verschillende locaties

Gezien de positieve ervaringen in 2019 wil de St PAVO in 2020 weer een nieuwe Ronde Tafel voor Productie- Managers organiseren. Voor meer informatie : klik op de titel