Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

Geen evenementen

Gehouden bijeenkomsten

Geplande bijeenkomsten 1e halfjaar 2022
   20/05/2022, , 08:00 - 17:00

In 2022 worden weer PAVO bijeenkomsten georganiseerd. De eerste bijeenkomst over "Machineveiligheid in de voedingsmiddelenindustrie was op 25 maart j.l. Deze goed bezochte bijeenkomst kende een levendige discussie en er werden veel vragen gesteld. De bijeenkomst bij Lavans over "Een leven lang ontwikkelen" die was uitgesteld vanwege corona wordt nu op 13 mei 2022 georganiseerd. Zie hierboven
Thema's voor andere bijeenkomsten zijn o.a. Energiebesparing, Cybersecurity, Energiescan, TD Ronde Tafel, Werkplekopleiding, Hygienisch Ontwerp etc.
Zodra hierover meer bekend is, vindt u dit op deze website: https://stichtingpavo.nl/bijeenkomsten

Wilt u op de hoogte worden gehouden , schrijf u dan in voor de PAVO nieuwsbrief: https://stichtingpavo.nl/nieuwsbrief

Bedrijfsbezoek Lavans personeel: " Een leven lang ontwikkelen"
   13/05/2022, , 09:15 - 13:15
    Lavans BV, Ringdijk 20, 5705 CT Helmond

De PAVO bijeenkomst over “Een leven lang ontwikkelen “ bij Lavans Personeel die door corona moest worden uitgesteld, wordt nu op 13 mei 2022 georganiseerd.

Klik op de titel voor het programma en meer informatie.

“Machineveiligheid binnen de voedingsmiddelenindustrie"
   25/03/2022, , 09:30 - 13:00
   Locatie: Fletcher Hotel, Burgemeester Burgerslaan 50, 5245 NH Rosmalen

Machineveiligheid stelt -naast veiligheidsrelevante signalen- steeds meer data ter beschikking. In de naaste toekomst zullen AI-algoritmen onderhoud voorspellen en manipulatie detecteren, en nog veel meer. Deze bijeenkomst heeft voorbeelden gegeven hoe je straks de beschikbare data kan aanwenden. Het is een kwestie van op de juiste manier filteren en combineren.

Klik op de titel voor het verslag en meer informatie.