Lidmaatschappen

Bedrijven en organisaties die binnen de voedingsmiddelenbranche actief zijn, kunnen lid worden van de Stichting PAVO.

(Opzeggen Bedrijfslidmaatschap: Schriftelijk, 2 maanden voor het verstrijken van het kalenderjaar. Versturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Voordelen van een lidmaatschap:

• Meerdere functionarissen van het bedrijf of organisatie kunnen onbeperkt aan alle activiteiten van de Stichting PAVO deelnemen.
  • De medewerkers van leden kunnen de presentaties van bijeenkomsten bekijken die zij al dan niet hebben bijgewoond via een speciale rubriek “Speciaal voor leden” op de   site van de Stichting PAVO.
    De medewerkers van de PAVO- leden kunnen via hun e-mailadres van hun bedrijf of organisatie een gebruikersnaam en wachtwoord opvragen.
  • De bijeenkomsten van de PAVO zijn kleinschalig en hebben een informeel karakter. En worden vaak bij een bedrijf gehouden waar na de bijeenkomst een rondleiding door het bedrijf volgt.
  • Meerdere disciplines uit een bedrijf kunnen aan de bijeenkomsten van de PAVO deelnemen.
  • De onderwerpen en thema’s van de PAVO bijeenkomsten zijn gericht op praktische problemen en hun toepassing binnen de bedrijven binnen de voedingsmiddelenindustrie.
  • De PAVO organiseert regelmatig bedrijfsbijeenkomsten waarbij men kennis kan nemen hoe het bij andere bedrijven werkt.
  • De kosten van een lidmaatschap zijn laag als men bedenkt dat men meerdere malen per jaar met meerdere medewerkers de PAVO bijeenkomsten kosteloos kan bijwonen. De kosten bedragen € 650,- per jaar (excl. BTW).
  • Het PAVO bestuur wil dat het ledenbestand bestaat uit productie bedrijven en hun toeleveranciers. Om die reden beslist het bestuur over de toelating van nieuwe leden.

Bent u werkzaam bij een PAVO lid, maar (nog) niet bekend bij ons, meldt u dan aan via ons registratieformulier zodat ook u kunt deelnemen aan PAVO bijeenkomsten en bijbehorende presentaties kunt inzien.

Is uw bedrijf geen lid van de Stichting PAVO, vul dan hieronder het Aanmeldingsformulier in.

Meld u aan voor het bedrijfslidmaatschap

Vul hier de bedrijfsnaam in

Vul hier de contactpersoon in

Selecteer de categorie waaronder u valt