FNLI stimuleert doorleren tijdens coronacrisis

FNLI 607404f51eab2844269208

Ondernemers binnen de food, feed en agro-industrie staan door de COVID-19 crisis voor grote uitdagingen. De FNLI, Stichting Ontwikkelingsfonds Levensmiddelenindustrie (SOL) en 10 samenwerkende partners, bestaande uit opleiders en brancheverenigingen, hebben de handen ineengeslagen om circa 2750 werknemers een (bijna) gratis opleiding aan te bieden. FNLI: "Daarmee stimuleren we de leercultuur binnen organisaties in deze sectoren gedurende de coronacrisis. Zo werken we gezamenlijk aan het versterken van de vaardigheden en wendbaarheid van medewerkers middels scholing, wat cruciaal is voor bedrijven om het hoofd boven water te houden in deze tijd. Dit doen we door middel van 'NL leert door'. Met de 'NL leert door' subsidie kunnen opleiders kosteloos leerpakketten, abonnementen, cursussen en trainingen aanbieden. Werknemers in loondienst, flexwerkers, maar ook zelfstandigen en ZZP’ers kunnen gebruik maken van deze subsidieregeling."

www.sol-subsidies.nl/nl-leert-door/