Nieuwe directeur Stichting PAVO

IMG 20180809 WA0004Onlangs heeft Peter Santegoeds te kennen gegeven dat zijn taken als directeur van Stichting PAVO niet langer kan combineren met zijn werkzaamheden binnen zijn eigen bedrijf Bodel.

Wij zijn verheugd dat we kunnen mededelen dat Peter Both, bestuurslid van Stichting PAVO, de functie van directeur per 1 augustus heeft aanvaard.

Peter Both zit al jaren in het bestuur van de Stichting PAVO en heeft als o.a. uitgever van het vakblad VMT, ruime ervaring in de Food branche.

Peter Santegoeds blijft nauw betrokken bij de Stichting PAVO en zal de vrijgekomen bestuursfunctie van Peter Both overnemen.

Namens de andere bestuursleden dankt Dennis van der Kroon, voorzitter van de Stichting PAVO,  beide Peters voor hun inzet en wenst hun veel succes in hun nieuwe functie.