Activiteiten

Deelname voor PAVO-leden is kosteloos. Niet-leden betalen € 195,00 excl. BTW voor de 1e aanmelding en krijgen 50% korting voor iedere volgende aanmelding. Hier Aanmelden voor de themabijeenkomst kan per email of middels onze website.

Geplande bijeenkomsten

Van ‘papieren tijger’ naar digitale kwaliteits- en CCP registraties. Hoe gaat Primus Wafer Paper hiermee om?
   28/09/2018 , 09:00 - 13:30
    Primus Wafer Paper BV, Ambacht 8, 1511 JZ Oostzaan

Meer en meer schakelen voedingsmiddelenproducenten over van papieren registraties naar digitale registraties van kwaliteitsgegevens en CCP’s. Doelen daarbij zijn om de ‘papieren tijger’ te elimineren, overzichtelijke registraties te verkrijgen en traceability beter en sneller te laten verlopen.
Veel MKB-bedrijven worstelen met dit thema.
Het bedrijfsbezoek zal in het teken staan van hun aanpak met betrekking tot de implementatie van digitale kwaliteitsregistraties en de valkuilen die ze hierbij zijn tegengekomen.

Voor meer informatie en het hele programma klik op de titel

TD Ronde tafel
   02/11/2018

Nadere informatie volgt. Bestaande informatie kan nog wijzigen. Blijf site en mailing volgen.

VMT Food Safety Event
   29/11/2018

Gehouden bijeenkomsten

“Productie & TD verbeteren samen onderhoudsproces?”
   08/06/2018, , 09:00 - 15:30
   Bakkersland BV, Industrieterrein Panningen 126 (Limburg)

Stroom opwekken? Actieve deelnemers in de strijd om optimaal te presteren!

De bijeenkomst bij Goedhart (voorheen Bakkersland) Panningen begon met een heldere introductie van het bedrijf. Men is hier trots op wat men maakt en presteert.

Operation Excellence Coördinator Rob Muijsenberg gaf een uiteenzetting hoe het continu verbeteren een prominente plaats heeft in de dagelijkse operatie.

Steeds aangevuld door collega’s van TD over hoe zij een en ander aanpakken.
Voor meer informatie klik op de titel.

TD ronde tafel vervolg
   20/04/2018, , 09:00 - 13:00
   Vergeer Holland Reeuwijk

Op 20 april 2018 organiseert de PAVO de volgende TD Ronde tafel bijeenkomst. Deze keer zijn wij te gast bij Th. Vergeer en Zonen B.V. in Reeuwijk. Voor meer informatie klik op de titel.

Themabijeenkomst “Veilig werken, een must”
   26/01/2018, , 09:00 - 13:00
   Ardagh Glass

Op 26 januari j.l. was de Stichting Pavo te gast bij Ardagh Glass te Dongen voor een bijeenkomst met het thema “Veilig werken is een must”. De glasfabriek in Dongen is een van de grootste producenten van containerglas voor de dranken- en voedingsmiddelenindustrie in Europa. Deze fabriek produceert jaarlijks (24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar) zo'n 300.000 ton glas, omgerekend zo'n 1,2 miljard flessen en potten. Opdrachtgevers zijn, het nabij gelegen Coca Cola, Heineken, AB- Inbev, Mars Food en Kraft Heinz. Daarnaast ook voor verschillende Pavo-leden.
Ardagh heeft veiligheid op een heel hoog niveau staan maar geeft duidelijk aan dat het altijd nog beter kan en moet. De 108 productiebedrijven uit de Ardagh group worden uitgedaagd om het elke dag nog veiliger te doen en ze worden onderling via verschillende KPI’s hierop gebenchmarked.

Voor meer informatie klik op de titel.