PAVO borrel op WOTS beurs

16318 Webbanner 300x250 72dpi

Volgende week van 2 tot en met 5 oktober wordt de grootste technologiebeurs World of Technology & Science georganiseerd in de Jaarbeurs in Utrecht                                                                 Deze beurs is de ontmoetingsplaats voor technologen uit de industrie, laboratoria en wetenschap.

Ruim 500 exposanten tonen hun innovaties en daarnaast is er een uitgebreid seminarprogramma. Op www.wots.nl vindt u hierover verdere informatie.
Op donderdag 4 oktober om 15:30 uur zijn de PAVO leden , door de pompenleveranciers in Nederland uitgenodigd voor een Meet & Greet.                                                                                Op hun paviljoen Pump Plaza in hal 9 A074 is een speciaal ontmoetingspunt ingericht voor de PAVO.                                                                                                                          Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen hier ervaringen, wensen en ideeën worden uitgewisseld.

Wij en Pump Plaza ontvangen u graag op 4 oktober.
Met vriendelijke groet, Bestuur Stichting PAVO